Pentru a face și mai multe fapte bune, angajăm oameni harnici și dornici de a se dărui crezului nostru – slujirea mamelor înlăcrimate și a copiilor sărmani.
Sunt disponibile următoarele posturi:
Secretar administrativ: om bun la toate (ținut, dat și cărat acte, ținut evidență cu prezența, realizările și scăpările echipei noastre, iuțime la tastat și introdus în lumea nesfârșită a net-ului a numeroase informații și, nu în ultimul rând, dat cu mătura și cu mopul la locul de muncă.
Candidatul ideal:
– absolvent a unei facultăți de preferință cu profil administrativ, economic sau juridic;
– experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
– excelente abilități de comunicare și relaționare;
– inițiativă, orientare către performanță și îmbunătățire continuă;
-seriozitate, rezistență de a lucra la stres;
– permis conducere cat. B;
– recomandare de la ultimul loc de muncă.
Atribuții:
– Rezolvă la termen toate sarcinile primite de la Manager;
– Păstrează şi menţine la zi registrul de arhivare, arhivează documentaţia primită de la compartimente în conformitate cu legile în vigoare şi procedurile specifice;
– Păstrează registrul de acordare numere contract;
– Redactează și acordă nr. înregistrare pentru Adeverințe, Contracte de Sponsorizare, PV și alte documente administrative;
– Verifică dacă sunt respectate termenele de întocmire a documentelor.
Pedagog: un domn/doamnă Trandafir al zilelor noastre, pentru vreo….80 de copilași de liceu! Nu-i musai să fie poliglot ori vreun geniu, dar musai să fie un om cu-o inimă MARE, cu ceva cunoștințe și tact pedagogic, pentru a fi un sprijin pentru bursierii noștri. De vreți să scoateți la lumină minți gata-gata să înflorească, aici e locul dumneavoastră!
Candidatul ideal:
– absolvent al Liceului Pedagogic/Facultatea de Știinte ale Educației sau de Teologie Ortodoxă
– bun cunoscător al metodelor didactice moderne si constructive;
– dornic să lucreze cu copiii și să ajute la formarea acestora în plan spiritual și educațional;
– experiența anterioară constituie un avantaj;
– disponibilitatea de a lucra în weekend;
– deține permis auto cat. B;
– seriozitate și rezistență la stres;
– recomandare de la ultimul loc de muncă;
– recomandare de la părintele duhovnic.
Atribuții:
– organizarea si coordonarea activităților instructiv-educative;
– planificarea si proiectarea activităților instructiv-educative;
– organizarea si amenajarea mediului educațional;
– monitorizarea si evaluarea performantelor copiilor.
Este necesar să aibă și o recomandare de la părintele duhovnic precum și recomandare de la ultimul loc de muncă.
Oferim locuință și mașină de serviciu.
Șofer:
V-ați întrebat vreodată cum e să tragi o gură mare-mare de aer dis-de-dimineață, în pădurea Mădârjacului? Ați vrea să vedeți colinele maiestuoase de la Schitu Duca și cursul lin al Prutului, într-o singură zi? Numai spun, de vreți să aveți parte de cea mai cea experiență de condus, noi deja v-am pregătit un loc într-una din mașinile noastre de marfă, gata gata să ajungă cu bunătăți și cele de folos la copiii sărmani din toată Moldova!
Candidatul ideal:
– deține permis de conducere;
– este o persoană serioasă, onestă și responsabilă;
– disponibilitate de a lucra în weekend;
– recomandare de la ultimul loc de muncă;
– rezistență la stres;
– program full-time
Atribuții:
– transportă marfă în baza documentelor de însoțire (factură fiscală, aviz de însoțire a mărfii, proces verbal de predare-primire);
– respectă traseul de livrare;
– încarcă/descarcă marfa;
– menține legătura cu colegii din depozit sau din distribuție pentru rezolvarea oricăror probleme neprevăzute apărute în activitate;
– răspunde de integritatea autovehiculului pe care îl are în primire si de integritatea bunurilor și produselor transportate, precum și de întreținerea mașinii;
Cei interesați pot trimite CV-ul pe adresa andreivintu@yahoo.com sau să sune la numărul 0757333711.